Lipiec - sierpień. Podsumowanie.

W trakcie 2 miesięcy (lipiec-sierpień) system wygenerował 19 transakcji. Oto one:
Od razu widać, że sierpień był o wiele gorszy od lipca. Nawet można napisać, że sierpień stracił większość zysku z lipca. Wyniki miesięczne były następujące:
lipiec: 980 zł zysku
sierpień: 714 zł straty.
W końcówce sierpnia przytrafiła się "czarna seria" 5 strat pod rząd. Przyniosła ona 710 zł straty.

Wyniki systemu podaje się w postaci takich danych statystycznych:
Maksymalny drawdown liczony od najwyższego punktu equity na początku sesji 25 lipca (wtedy była pozycja long zakończona zyskiem) do zamknięcia ostatniej pozycji ze stratą wyniósł 1196 zł.
Jeśli liczyć sumę wyników transakcji od 26 lipca do końca sierpnia, wynik był stratą 976 zł.

2 komentarze:

Lucek pisze...

Patrzac na ostatnie pociągnięcia, można przyjąć niemal za pewnik, ze lipiec to był przypadek, a sierpien i pierwszy dzien wrzesnia to reguła.
Wg. mnie ten system nie moze zarabiac intra skoro nie podjął żadnej transakcji na ostatnich sesjach ub. miesiąca.

pirx pisze...

Wybrałem ten system dlatego, że w przeszłości spisywał się przyzwoicie. Stosuję go dlatego, że nie mam lepszego. Znając historię, spodziewałem się ciężkich okresów strat. Były takie straty w kilkuletnim okresie testowania systemu. Coś o tym napisałem w postach podsumowujących i w statystyce.
Dziś (17 października) zakładam, że okres drawdown się skończył. Przynajmniej mam taką nadzieję